header top

baner eszkola

Projektanci mody w 2c

Utworzono: poniedziałek, 30, listopad 2020
danielmajewski

127470956 1255391378162609 184199196584749687 nUczniowie klasy 2c wyróżniają się kreatywnością i pomysłowością. Dlatego bardzo chcieli spróbować swoich sił w projektowaniu jesiennej garderoby. Dzieci do wykonania pracy plastyczno-technicznej wykorzystały różnorodne materiały. Wszystkie prace są wyjątkowe i niepowtarzalne. Najważniejsze, że dzieci cudownie bawiły się podczas projektowania. Zapraszamy do obejrzenia naszej fotorelacji.

Czytaj więcej...

Święto Niepodległości w klasie 1c

Utworzono: niedziela, 22, listopad 2020
danielmajewski

20201110 110638Uczniowie klasy 1c w szczególny sposób uczcili Święto Niepodległości. W dniu 10 listopada 2020r. w ramach akcji „Szkoła do hymnu” dokładnie o godzinie 11.11 odśpiewali Mazurka Dąbrowskiego. Wykonali także kotyliony w barwach narodowych.

 

 

 

 

Czytaj więcej...

Ogólnopolski Dzień Praw Dziecka

Utworzono: piątek, 20, listopad 2020
danielmajewski

20201117 193841Najmłodsza grupa wiekowa Iskierki, pomimo nauki zdalnej nie zapomniała o Dniu Praw Dziecka. Maluszki z klasy 3c i 1a z tej okazji postanowiły pokazać za pomocą swojej wrażliwości artystycznej, jak widzą swoje prawa. Zapraszamy do obejrzenia prac.
Organizatorzy: K.Palińska, A.Jóźwiak, M. Łęgowska, M.Majchrzak

Czytaj więcej...

11 listopada – Narodowe Święto Niepodległości

Utworzono: czwartek, 12, listopad 2020
Marcin Szachowski

30

Drodzy Uczniowie, Serdecznie dziękujemy za przesłanie zdjęć przepięknie wykonanych przez Was kotylionów oraz zdjęć z biało-czerwoną flagą. Wszystkie przesłane przez Was zdjęcia zamieściliśmy w naszej szkolnej galerii. Zapraszamy do ich obejrzenia.

Powiewa flaga,
gdy wiatr się zerwie.
A na tej fladze
biel jest i czerwień.
Czerwień to miłość,
biel - serce czyste.
Piękne są nasze
barwy ojczyste.
autor: Czesław Janczarski

Czytaj więcej...

Edukacja odwrócona - Felek i Mel wśród uczniów 3c

Utworzono: środa, 04, listopad 2020
danielmajewski

20201029 095945Idea „odwróconej edukacji”, która polega na zmianie tradycyjnego modelu zajęć coraz częściej gości wśród uczniów klasy 3c. Zajęcia prowadzone tą metodą zaczynają się od pracy ucznia w domu. Model odwrócony zakłada więc aktywność w zdobywaniu i przetwarzaniu wiedzy, co jest bardziej twórcze. Uczniowie znając temat i cele zajęć mieli za zadanie przygotować się do lekcji dzięki czemu posiadali merytoryczną wiedzę dotyczącą omawianego zagadnienia. Podczas zajęć wdrażali posiadaną wiedzę w praktycznych działaniach: ćwiczeniach oraz dyskusji. Stosowana metoda uczy ich - jak się uczyć, umiejętności wyszukiwania informacji, samodzielności, krytycznego i zadaniowego myślenia oraz współpracy w zespołach. Rolę prowadzących zajęcia przejęły uczennice Lena i Lidka zaś nauczyciel był "drogowskazem”. Dziewczynki doskonale zaprezentowały funkcje aplikacji Go i Path. Następnie uczniowie dzięki aplikacji Go spowodowały, że roboty obracały się, wydawały dźwięki, mrugały światłami, tańczyły, mówiły swoim głosem oraz reagowały na przeszkody. Przy użyciu aplikacji Path wykorzystały podstawy robotyki i programowania. Rysując trasę na tablecie wysyłały Felka i Mel w podróż po sali za pomocą kodu. Dzieci z ogromnym zaangażowaniem uczestniczyły w zajęciach i z niecierpliwością czekają na kolejne również związane z programowaniem. Tym razem z wykorzystaniem programu Scratch.

Czytaj więcej...